Noutomyymälämme ovat suljettuina 21.12.2024–1.1.2025. Verkkokauppatilaukset voit kuitenkin tehdä tavalliseen tapaan! Noutotilaukset saat noudettua 2.1. alkaen myymälöistämme.

Toimitusehdot

Sadex-verkkokauppa on alan johtava verkkokauppa vuodesta 2011. Meiltä löydät Suomen suurimman valikoiman kotimaisia laatutuotteita, rännejä, tikkaita, kattoturvatuotteita. Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

  • Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. 
  • Hinnat eivät sisällä posti- tai rahtikuluja ellei muuta ole ilmoitettu. 
  • Annamme tilauksesi loppusummasta automaattisesti 5 % alennuksen, kun tilauksen loppusumma ylittää 500 €.

Toimituskulut

  • Nouto Tampereen tai Vantaan noutopisteestä on aina ilmainen.
  • Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 1000 € tilauksiin.
  • Alle 1000 € tilausten toimituskulut ovat maksimissaan 39 €. Postipakettien toimituskulut ovat Postista noudettaessa 10 € ja kotiovelle toimitettuna 15 €. Tarjoamme pakettitoimitusta pienikokoisille tilauksille. 

Toimitusaika

  • Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti 3-7 työpäivän kuluessa tilauksesta. Huomioithan, että haja-asutusalueille on harvempi jakelu.
  • Tilaustuotteiden toimitusaika on 14 työpäivää.
  • Näet tuotekohtaiset toimitusajat tuotetiedoista.

Toimitustavat

  • Toimitamme tuotteet verkkokaupan kautta kaikkialle Suomeen. Emme valitettavasti toimita Ahvenanmaalle.
  • Voit myös noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen kätevästi Tampereen tai Vantaan noutopisteestä.
  • Huomioithan, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Tampereen noutopisteestä. Saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot näet aina tuotekohtaisesti.

Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker ja Posti, jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista. Kun valitset paketti postiin tai paketti kotiovelle -lähetyksen, saat Postin saapumisilmoituksen tai jakeluun liittyvän yhteydenoton tekstiviestikyselynä tai postitse. Tarkista huolellisesti antamasi lähetystiedot (puhelinnumero, koti- ja sähköpostiosoite). Posti säilyttää noudettavan lähetyksen 7 vrk. Emme vastaa noutamattomista lähetyksistä. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa.

Palautukset

  • Tarjoamme tuotteillemme pitkän, jopa 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. 
  • Tutustu rauhassa tilaamiisi tuotteisiin ja palauta ne tarvittaessa. 
  • Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaan ehjänä, moitteettomassa kunnossa ja huolellisesti pakattuna. 
  • Asennusvalmis pakettituote tulee palauttaa kokonaisuudessaan. Emme hyvitä paketin yksittäisiä osia. 
  • Palautuksen mukaan on liitettävä kopio lähetysluettelosta tai laskusta. Palautamme maksamasi summan, kun tilauksesi on palautunut varastollemme.

Tilausta palauttaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, verkkokauppa[a]sadex.fi, tai soittamalla numeroon 050 473 4333. Kerromme sinulle jatkotoimenpiteet ja tarvittavan palautuskoodin Postia varten.

Reklamaatiot

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNUT LÄHETYS
Tarkista lähetyksen kunto aina vastaanottaessa. Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydä kuljettajaa tekemään kirjallinen merkintä vahingosta. Tee asiasta vahinkoilmoitus heti asiakaspalveluumme, sillä kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Emme korvaa kuljetusvauriota, mikäli lähetystä vastaanottaessa lähetyksen kuntoa ei tarkisteta tai vastaanottaja antaa luvan lähetyksen toimittamiseen ilman vastaanottoa.

Lähetä vapaamuotoinen vahinkoilmoitus sähköpostiimme verkkokauppa[a]sadex.fi. Vahinkoilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot: vastaanoton päivämäärä, kuvaus vauriosta, vaurioituneen tuotteen nimi, väri ja määrä, selkeä kuva vaurioituneesta tuotteesta ja mahdollinen kuljettajan kommentti.

VIRHE TUOTTEESSA
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 050 473 4333 tai jätä sähköpostia verkkokauppa[a]sadex.fi.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Sadex Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.