Miten Sadexin asennustyö etenee? Projekti kohta kohdalta

Milloin asentaja saapuu, täytyykö asennuspäivänä olla kotona, entä millaisen takuun saat? Lue, miten homma etenee, kun tilaat Sadexilta rännit, tikkaat tai kattoturvatuotteet asennuksella.

Sisältö:

1. Tarjouspyyntö

2. Maksuton kartoituskäynti

3. Tiedot tallessa digijärjestelmässä

4. Asennus

5. Palaute ja laskutus

6. Takuu ja korjausvastuu

Tarjouspyynnöstä se lähtee

Oletpa sitten remontoija, uudisrakentaja tai taloyhtiön edustaja, kaikki lähtee liikkeelle siitä, kun otat meihin yhteyttä.

Voit pyytää tarjouksen Sadexilta eri tavoin:

Yhteydenottosi ohjataan joka tapauksessa alueesi Sadex-myyjälle, joka on sinuun yhteydessä henkilökohtaisesti.

Olemme sinuun yhteydessä vuorokauden sisällä. Kiireisenkin sesongin keskellä pyrimme kontaktoimaan sinut mahdollisimman pian.

Ensimmäisessä puhelussa myyjämme kartoittaa alustavasti tarpeesi ja toiveesi, sekä kysyy kiinteistösi perustietoja.

Tarjouksen kysyminen ei sido sinua mihinkään.

Maksuton kartoituskäynti

Ensikontaktin jälkeen myyjämme tekee kartoituskäynnin kiinteistöösi. Koska ratkaisu riippuu paljon talosi ja kattosi koosta ja ominaisuuksista, paikan päällä käynti on paras tapa selvittää, millainen ratkaisu toimii juuri sinun kiinteistössäsi.

Kartoituksessa selviää:

  • Tuotteiden uusimistarve.
  • Kuinka paljon tuotteita tarvitaan - ei liikaa eikä liian vähän. Emme tarjoa myöskään sellaista, mitä et oikeasti tarvitse.
  • Tuotteiden oikea sijoittelu (esim. rännien sijoittelu esteettisesti ja käytännöllisesti).
  • Tuotteiden oikea mitoitus (jotta esim. lumiesteet kestävät lumikuormat ja sadevedet ohjautuvat oikein).

Myyjä ottaa myös tarvittavat mitat ja nappaa kuvat asennuspaikoista, mikä helpottaa asentajan työtä myöhemmin.

Sinun ei tarvitse erikseen valmistautua kartoitukseen, mutta voit etukäteen pohtia, millaiset värit miellyttävät. Kartoituksessa käymme läpi värien ohella myös tuotteiden mallit.

Lue myös: Rännien värin valinta: mitä tulee huomioida?

Kartoituksen päätteeksi saat meiltä kirjallisen ja selkeän tarjouksen, joka sisältää projektin kaikki kulut. Jos haet kotitalousvähennystä, myös sen määrä on eritelty tarjoukseen.

Kaikki tiedot säilyvät tallessa sähköisessä järjestelmässä

Tarjouksesi kirjataan sähköiseen järjestelmäämme, jonne tallennamme kaikki projektiin liittyvät tiedot aina laskutukseen saakka.

Sähköisessä järjestelmässä on monta hyötyä:

  • Kaikki sovitut asiat ovat tallessa, eikä mikään jää vain suullisen sopimuksen varaan.
  • Tieto kulkee Sadexin myyjän, asentajan ja työnjohdon välillä saumattomasti, eikä sinun tarvitse huolehtia tiedonkulusta.
  • Jos haluat myöhemmin tiedot asennetuista tuotteista (esim. talon myyntivaiheessa), ne löytyvät kätevästi.
Saamme kiitosta Sadexin sisäisestä tiedonkulusta, jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia projektin edistymisestä.

Avaimet käteen -asennus

Ennen asennusta aikataulutamme projektin ensin viikon tarkkuudella, ja lähempänä sovimme tarkan asennuspäivän. Kun asennuspäivä koittaa, asentajamme pakkaa kaiken tarvittavan mukaansa ja on sovittuun aikaan pihassa.

Sinun ei tarvitse olla kotona asennuksen aikana, sillä asentajamme työskentelevät ulkotiloissa itsenäisesti.

Asennustyö on tyypillisesti ohi yhden työpäivän aikana, riippuen asennettavien tuotteiden määrästä. Kun työ on valmis, asentaja ottaa kuvat valmiista työstä ja lähettää ne sinulle. Näin ollen saat tiedon asennuksen valmistumisesta, vaikka et olisikaan kotona.

  • Tuomme mukanamme henkilönostimet ja muut tarvittavat turvavarusteet.

  • Asennamme tuotteet RT-kortin ohjeistuksen ja määräysten mukaisesti.

  • Puramme tarvittaessa vanhat tikkaat ja rännit, ja viemme materiaalit kierrätykseen.

  • Siistimme jälkemme lähtiessämme.

  • Saat kuvallisen kuittauksen valmiista asennustyöstä.

Projekti pakettiin: Laskutus ja palautteen kysyminen

Asennuksen jälkeen työnjohtomme katsoo vielä asentajan kirjausten ja kuvien perusteella, että kaikki on tehty kuten pitää. Tämän jälkeen projekti siirtyy laskutukseen. Maksutavoista lasku on yleisin, mutta voit maksaa myös joustavalla rahoituksella.

Palautteen kysyminen on yksi tärkeimpiä projektin vaiheita. Voit antaa palautetta toki milloin vain, mutta kysymme sitä myös sähköisesti jokaisen projektin päätteeksi.

Tämän vuoksi digitaalinen palautteesi on tärkeää:

  • Voimme reagoida nopeasti, jos palautteessa tulee ilmi huomautuksia.
  • Haluamme säilyttää ensiluokkaisen palvelumme, ja siksi kysymme rehellisen palautteen.
  • Kehitämme toimintaamme palautteen perusteella.

Sadexin asiakastyytyväisyys on mitatusti alansa parhaita: NPS-lukumme on 83 (2022) yli 2000 vastaajan perusteella.

Lue lisää: Sadex kerää jokaiselta asiakkaaltaan kokemuksia ja palautetta

Jäikö jotain mielen päälle?

Pyrimme aina ensiluokkaiseen palveluun. Joskus kuitenkin sattuu tilanteita, jolloin kaikki ei mene täysin putkeen tai et ole täysin tyytyväinen lopputulokseen. Silloinkin voit olla huoleti, sillä saat viiden vuoden asennustakuun, jonka puitteissa hoidamme asiat kuntoon. Tuotteille myönnämme jopa 15 – 50 vuoden takuut.

Lue lisää: Sadexin takuu

Reklamaatioissa otamme asiasi käsittelyyn kiireellisenä. Kuulemme palautteesi, käymme asian läpi meillä, ja teemme tarvittavat korjaustyöt. Tämän jälkeen hyväksyt muutokset, ja kirjaamme tehdyt korjaukset digijärjestelmäämme.

Saat vähintään viiden vuoden takuun.

Laitetaanko rännit, tikkaat ja kattoturva kuntoon? Jos luit tänne asti, tiedät, miten homma etenee - aloita ottamalla yhteyttä!

Lue seuraavaksi: Miksi valita Sadex?